MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Tuesday, February 23, 2010

mulut kau penuh gula lah kawan.

aku layan je.

tapi, sebenarnya.

i'm afraid ym-ing with stranger.

takut kantoi.
takut malu.
takut kena gelak.

"weii"
" apa?"
" ish3 weii2 plak dia. xlembut la ckp cmtu"
"erk.,apsal? cuba ko bg reason kenapa aku kena ckp lembut2 dgn ko?"
"sbg gadis muslimah kna la lmbut2.sbb kte manusia bkn binatang
"yelaa.aku taw tu"
"xsalah pon berlemah lembut"

sorry.aku memang tak boleh nak guna saya awak tu.HEHE

tak kiralah siapa pun kau.laki.perempuan.pengacau.pengganas.
aku rasa aku patut ucap tahniah kat kau.
rasanya macam, kau yang first berjaya buat aku tak banyak membantah.
and again, thanx untuk semua tazkirah tu.

ingat pesan aku,jangan jadi sweet talker.
aku penat layan kawan macam itu.
aku tak tipu, aku dah remove kau dari ym list tu.

No comments:

Post a Comment