MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Friday, March 26, 2010

mind set inspire the outcome.

ni yang aku benci ni bila nak kena stay up.



perut cepat rasa lapaq!!

tak kan nak melantak sepanjang hari kot?

---------------------------------

test maths = checked!

oral presentation = checked!

model and journal = ?????
ada orang tak percaya bila aku kata aku belum start. =_=

visual board = bt5 = selamat! =D
*kejam gak korang ye,semua angkat kaki awal2,last-last cek present depan budak 2 orang tu plus, another two..dewa and yamyam.ahaha*

tapi best, siap boleh record video.tutor pun layan!
like what panda said, it was actually a good practise for us
before presenting our final project this saturday!

--------------------------------

mummy bagi cadbury = 3!
teruk kau zue,tak datang pun lecture beliau. =_=

--------------------------------

tenang jiwa.
buat aku rindu dengan musolla saidatina khadijah.
dan rindu nak tengok....

senang cerita, suka bila tengok kawan kau jadi imam,bilal,conduct bacaan doa,blabla
*erk.even dalam case ni,tak kenal pun.*

-------------------------------------

kan dah banyak aku merapu hari ini???
sebab, bajet.konon baru bangun tidur,
nak pulun siapkan model sampai pagi.
bencilah!

No comments:

Post a Comment