MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Monday, April 5, 2010

statistics and probability.

11 a.m,

aku pandang kiri.kanan.depan.belakang.bawak meja.atas meja.

apsal semua orang duk pulun sakan ni?

aku dah siap kemas barang.every single thing has been packed! =]

tak puas hati,
tengok front page balik.

cessss.

2 jam setengah! =_______=

tak memasal aku kena bawak keluar pen and calculator balik.
dan berusaha selesaikan soalan 10 dengan jayanya.
*kalau tak, soalan tu aku dah selamat tinggal.ahahahahaaa*

aku memang jenis macam tu,
tak akan menggila nak jawab soalan sampai habis masa.
kalau dah agak-agak tak reti,
wassalam ajelah yaa!

the 1st war = done.

yeay! nway,adalah cedera parah sikit.ngeeee.

No comments:

Post a Comment