MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Tuesday, November 2, 2010

hati tak sihat.sorry.choosy pulak dua tiga hari ni.




tak suka orang pandang aku macam tu depan orang lain.

takda rasa nak blushing.geli adalah.


tak suka bila orang sebelah ganggu time meeting.

habis meeting nanti ko tanyalah seberapa banyak pun yang ko nak.time meeting tu bagilah chance aku dengar dulu orang lain cakap.lagipun.penat kot repeat benda yang sama. orang tu baru je cakap pasal tu, pastu ko duk tanya aku balik.isyhhhh.grrr. erm.aku tak suka orang tanya je.kalau nak gurau2.gelak2.takpe je.tak senunuh kan aku? hahaha.


tak suka orang ada sebelah aku masa tengah tulis entry blog.

pastu banyak tanya pulak tu.kot ye pun kasilah aku focus dulu.haha.


heh.banyaknya tak suka.buruk perangai!!


No comments:

Post a Comment