MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Wednesday, May 18, 2011

kalau aku nak buat blog ni macam tumblr boleh kan? ye.boleh.





suka. both lagu favourite.


anyway. aku rasa aku dah okay. :)


bahagia je duduk rumah, eventhough banyak lagi masalah yang aku bungkus from colloge bawak balik rumah baru ni, aku belum bongkar lagi.

takpe.banyak masa lagi.empat bulan babe.

Put : tapi.takkanlah handphone masuk air tu pun aku nak biar berkurun dalam beg tunggu bulan depan baru bawak keluar?

Zue : the answer is, YES. aku ada banyak lagi prioriti nak kena settle kan.

Put : demmit.since when benda-benda tu jd prioriti? get a life zue! kau pun deserved untuk spend cuti ni ke tahap berbaloi-baloi.

Zue : habistu kau nak suruh aku give up then biar je benda yang jd my responsibility tu macam tu je? ahh.forget about it. seksa macam mana pun. gonna do my best or die trying.


*mammmmpppuuuuuussssssss*


No comments:

Post a Comment