MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Monday, May 24, 2010

it will never be the same.




"բոլոր նրանց, sms ինձ զգում եմ ցանկանում է միանալ պանսիոն խմբին, Ատում եմ, երբ մարդիկ, խնդրում եմ իմ քննության նշաններ. Ահա, այստեղ ինձ wrong.i Xis Xis ջրհորդանների իմ frens.they էին պարզապես ցուցադրում են իրենց ուշադրության եւ խնամքի մարտից ինձ. թե ինչու է երկրի վրա dat ես այս խմբին միանալու, եթե im անում է նույն բանը: մենք պետք է հարցնել մեր անդամ պետության, coz ենք հոգատար մենամարտից նրանց. okay.cut այն բացել է out.i չի վրիպում առջեւ իմ parents.believe ինձ! Ngee. * But.awal2 մայրս բարձրացնում warning.abah jgn harap ցուցիչ significant2 taw .* Ես չեմ լավ հետ macroecons.i երբեք էլ բոլոր tutorials.dtg նույնիսկ միանգամյա դասախոսություններ. այսպես, ես արժանի ստանալ գ! Շատ փոքր. but.c համար արվեստ? damn.baik Ինչպես ես եղել ծրագրի! =.= mr.hide իմ կողմից .. միշտ je mcm ԼՂ կարծում, օդափոխիչի ակումբը խնդրելու մասին իրենց արվեստի n BD նշաններ. սակայն, ամեն ինչ կանխորոշված արարողություն: Ով եմ ես պետք է նրա դեմ: takpa.semuanya ունեն իմաստություն, իրավունք: Նա պետք է ստացել լավագույն պատճառով ինձ համար. =] ով ուրիշ pemujuk terbaek սրտերը, եթե ոչ մեր. anyway.i 'չ հպարտ wif ma frens.janji ենք բոլոր մնալ kt um lagi.okaylah եմ ճիշտ:"

a piece of nonsense.

No comments:

Post a Comment