MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Monday, May 3, 2010

like doesn't mean love rite?


aku tak suka kau,

sebab,

kau suka persendakan aku,
and it happened twice bro,
in front of me!

argh.tu belum masuk yang belakang aku lagi.
ingat aku tak tahu? saya pun pandai pakai spy jugak.

i hate you.tapi, aku tak tahu,
kenapa aku mesti buat baik jugak depan kau.
gila talam 2 juta muka.aku tak suka buat macam tu.
tahniahlah sebab kau dapat jadi mangsa pertama. =]

i hate people who make fun about my physical appearance.
and aku rasa, kau pun kawan pertama aku yang ada characteristic macam tu kot.

rasa macam nak pangkah or potong je muka kau dalam pics tu semua.

serius.ini bukan cobaan, ini betul-betul.


arrggghhh.mulut macam longkang. sungai bonus!


sorry der.

No comments:

Post a Comment