MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Thursday, December 30, 2010

cuba lagi. ye. *sambil tepu bahu sendiri*



"baguslah.lain kali sibuklah lagi dengan macam-macam aktiviti*

sob.sob.sob.
cubalah bagi support sekali-sekala.

hmm.salah akulah kot.aku yang tak pernah bukak cerita,macam mana seronoknya jawab exam,soalan yang tak pernah belajar dalam class.pastu pergi class, tapi, input and output,
sekufu = zero.

and.sekarang bila nak bukak cerita tu depan mak,memang tak larat dahlah kan.tak terdaya. penat nak godam otak, ingat balik all da things happened during 1st sem.sebab since start cuti sem haritu, aku dah campak jauh-jauh semua benda tu.

hmmm.memang semuanya salah aku.yelaa.i can't put all da blame on my lecturers.ahah.that phrase kinda stuck in my head.tapi hati dalam macam tak berapa agree lah kot dengan otak.

maybe,aku yang tak cukup professional kot nak amek professional course macam ni.when talking about course, mesti teringat balik pasal archie, pasal asasi.macammana aku end up ambik course ni.*sebal*huh.cuba untuk belajar bs dengan seronok, tapi rasanya semua tu fake kot.tak sampai lagi nak chenta bs, sepenuh hati, menggunung tinggi, sedalam kerak planet bumi.even though ada plan nak sambung bs kat oversea,tapi still tak cukup kot untuk trigger semangat aku nak belajar rajin-rajin lagi.

bila boncet cakap aku macam berusaha kuat je sem ni.rasa nak gelak besar! *thnx sebab concern pasal aku boncet* yup.tak boleh deny. final exam kali ni, lagi work hard kot nak compare dengan final exam asasi dulu.dulu memang tak study, aci redah buat muka confident masuk exam hall, but in fact, pointer kali ni lagi jatuh bergolek-golek drpd dulu.

rasa macam nak tukar course.ahhh.susah berurusan dengan dunia alam bina ni.
bila tak dapat archie, directly bagi bs. bs = bukan senang.

haisyh.bunyi macam give up kan?

tapi.tu semua benda yg aku fikir, for da past 30 minutes lah.

sekarang dah happy. tee hee. tak larat nak sedih lama-lama. everysinglething yg jadi, mesti ada hikmah kan.

and now, rasa macam nak nyanyi lagu dalam 3 idiots yg ada lyric,
"semuanya baik" tu! ;)

*im gonna change bs = bukan senang, to bs = bukan susah* tapi.entahlah..

No comments:

Post a Comment