MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Saturday, December 11, 2010

say, heyy i love you!


ahah.this is just kinda reminder fer me and myself.

cuti tak sampai lagi sebulan.tapi banyak plan ni.


1.sesi Fadzilah Come To Me sendiri - habiskan revise Hlovate's novels.
2.betulkan balik biological clock yang dah macam berputar luar alam tu.
3.jogging kat tt.hahahahahah.
4.belajar masak.haha

erk.aku pun tak tahu nak masukkan ke tak, study Structural dlm list.next sem belajar lg kan mende alah ni?
alaa.tapi mana ada aku balik ni bawak notes pun.muahahahaa.

banyak benda nak buat sem depan ni.

aku rasa betullah.tak boleh main-main dah.
kena start study from the beginning.sikit-sikit pun xpe.
no more last minute study.aku rasa macam sia-siakan effort belajar macam nak mati masa spm dulu.dahlah tak dapat archie. *sigh.

hmm.kena rajen-rajen pergi dgr tazkirah.hoho
since masuk sem 1 haritu,
aku rasa aku takde dgr satu haprak dah tazkirah melainkan masa haluansiswa + tarawih.

nak main basket, two on two. =) kalo korang nak join pun boleh je.the more the merrier.

kayak dgn mags. sorry bon and amma haritu tak jadi kayak. next time make sure jadi.tapi kena paksa keli jalan dengan aku pergi padang.haha

No comments:

Post a Comment