MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Monday, July 4, 2011

tapi kalo aku cakap, tak perasan phone bunyi tu, memang betul pun tu, tak tipu okay.


baru realized.

pelik.
ada masa bila orang call, seronok, boleh sembang merapu macam-macam.
ada masa bila orang call, rasa macam tak nak angkat pun.nak tekan je end call tu.

that's the reason kenapa aku tak suka bergayut.nak sembang better jumpa depan-depan.
*tapi akan jadi masalah bila time aku malas nak keluar. -.-'

yelaa, dibuatnya masa ada orang call, aku tak rasa macam nak angkat but still, aku jawab gak,
nanti aku akan start buat gaya endah tak endah and blur habis sebab tak tahu apa nak cakap.
Facts : org extrovert macam aku mmg direct and tak pandai nak cover line.

see, mesti akan jadi tak best and kesian kat caller tu,
dahlah bukan mistake dia pun.

haih.camno ni?

ye.aku mmg pelik. sorry.




tak suka dgr suara sendiri dalam phone. :3



No comments:

Post a Comment